Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Elite VA-Models - po roce


Dnes je tomu přesně rok od prvního zalétnutí Elite od VA-Models. Pravda je, že jsme toho spolu až tak moc nenalétali. Je to moje nejlepší letadlo, nedovolím si s ním dělat žádné psí kusy. Jakmile se mi počasí trochu nezdá, létám raději se Sharkem, nebo Torem



Určitě je to letadlo, které bych se nebál doporučit. Raději do rukou zkušenějšího pilota, protože pro začátečníka je přeci jen moc hbité. 


Při jeho stavbě jsme přeměřovali každý detail a vše se snažili dělat na milimetr přesně. Létá tedy krásně rovně. Důležité je samozřejmě i dobré ukládání při skladování, aby nedošlo ke zkroucení.

Elite je pro mě doopravdy citová záležitost, žádné negativní věci mě nenapadají. Ty co jsem na něm v průběhu roku našel, jsem odstranil :-) .

0 komentářů: