Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Optic 6 na LiPol

Optic 6 je standardně napájen 8 články NiMH 1300mAh. Ty mě ale poslední dobou moc nebaví nabíjet. Vybité jsou už relativně rychle, k tomu přenastavování nabíječky a dlouho trvající nabíjení...

Včera jsem přemýšlel, co s bateriemi FlighPower 1800mAh 3S EVO25. A jak jsem je měl tak v ruce, zkusil jsem je narvat do Optic 6. A ono to vyšlo, vejdou se tam perfektně.

Pro jistotu jsem si pročetl pár diskuzí, kde se řeší větší napětí a další postřehy, ale vše byla jen chvála a nadšení. Jedna taková je například na RCManii .

Modul Duplex je stavěn pro vstupní napětí až 16V, takže očekávám pouze o něco lepší výkon.

Nabíjet budu přímo baterii, konektor pro nabíječ na vysílačce jsem nepoužíval ani dříve.

0 komentářů: