Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Konečně jsem otestoval Duplex

Dnes jsem opět upravil Toro na přistávání do sněhu (viz foto) a šel si zalétat.

Na rozdíl od minulého pokusu s Duplexem dnes nesněžilo a i teplota byla o něco příznivější. Zato foukal parádní vítr, což se samokřídlem zas tak nevadí.

Test dosahu duplexu dopadl výborně. Vystoupal jsem až kam viditelnost dovolila. Nebyla to bohužel nikterak závratná výška, protože bílé letadlo na bílé obloze nebylo moc dobře vidět. Letadlo ale bylo dál, než je u mého létání běžně zvykem a signál byl v pohodě.

Hodně mě bavilo, že nelétám na čas, ale na napětí na baterii. Když jsem měl napětí na článek 3,5V a k tomu solidně promrzlé nohy, rozhodl jsem se, že to pro dnešek stačilo.

Jestli zítra počasí dovolí, vyzkouším létání se Sharkem s jeho novým obutím :-) :

0 komentářů: