Dnešní den jsem vybral pro zalétnutí Elite.
Počasí se celkem vydařilo, ale bohužel foukal nepříjemný vítr, takže jsem zbytečně létání nepokoušel. Elite se proletěl jen 2x, celkově 5 minut.
Veliké závěry tedy zatím dělat nebudu, ale překvapila mě rychlost, ta je opravdu skvělá a po Sharkovi jde určitě o velice příjemnou změnu.
Létání vzhůru nohama bylo úplně v pohodě, co mě dost překvapilo, byla rychlost výkrutu, ten na plnou výchylku netrval snad ani vteřinu.
Přistání byla naprosto bez problému, a to hlavně díky tomu, že i v malé rychlosti neztrácí vztlak. Takže nepotřebuje ani velikou dojezdovou plochu, kterou hrbolaté pole nenabízí.
Těžiště mám někde okolo 10cm a přišlo mi, že by bylo lepší ho posunout víc dopředu, to ale ještě vyzkoušim, až nebude tak foukat.
6 komentářů:
Ten výkrut si vůbec neumim představit. Doufám, že mě příště vezmeš sebou, abych to viděl na vlastní oči. :-)
No urcite vezmu, jen doufam ze to nedopadne jak posledne, kdy Klejkolinka nemela baterku ve vysilacce a me u prvniho pristani upadl motor :-) .
No to by moc velký lítání nebylo, to uznávám i když asi bych se na váš účet docela zasmál. Ale raději bych vzal tu standardní variantu, kdy vy budete lítat, já se budu koukat a smát se nebudu. ;-)
On byl duvod k zasmani i posledne. Sharkovi pri startu po odlepeni od zeme upadlo kolecko, tak jsem letal bez nej, ale otazka byla jak pristat a neurvat podvozek zapichnutim dratu do pole.. Tak Petr vymyslel ze mam pristat v mirnem naklonu na jedno kolecko, a az se letadlo zastavi, postavit ho na drat, tak aby se nezaseknul do zeme v rychlosti. Povedlo se :-) . Neverili jsme vlastnim ocim.
No tak to znamená, že jsi Pan pilot. Přistávat v náklonu už je docela machrovinka. Taky jsi mohl přistát na silnici a mohl drát dělat pěkný jiskřičky. ;-)
Dobre, dobre, priste - az upadne kolecko, hodime to na silnici :-)
Okomentovat