Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Rychlo zalétnutí Elite

Dnešní den jsem vybral pro zalétnutí Elite. 
Počasí se celkem vydařilo, ale bohužel foukal nepříjemný vítr, takže jsem zbytečně létání nepokoušel. Elite se proletěl jen 2x, celkově 5 minut.

Veliké závěry tedy zatím dělat nebudu, ale překvapila mě rychlost, ta je opravdu skvělá a po Sharkovi jde určitě o velice příjemnou změnu.

Létání vzhůru nohama bylo úplně v pohodě, co mě dost překvapilo, byla rychlost výkrutu, ten na plnou výchylku netrval snad ani vteřinu.

Přistání byla naprosto bez problému, a to hlavně díky tomu, že i v malé rychlosti neztrácí vztlak. Takže nepotřebuje ani velikou dojezdovou plochu, kterou hrbolaté pole nenabízí.

Těžiště mám někde okolo 10cm a přišlo mi, že by bylo lepší ho posunout víc dopředu, to ale ještě vyzkoušim, až nebude tak foukat.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ten výkrut si vůbec neumim představit. Doufám, že mě příště vezmeš sebou, abych to viděl na vlastní oči. :-)

Unknown řekl(a)...

No urcite vezmu, jen doufam ze to nedopadne jak posledne, kdy Klejkolinka nemela baterku ve vysilacce a me u prvniho pristani upadl motor :-) .

Unknown řekl(a)...

No to by moc velký lítání nebylo, to uznávám i když asi bych se na váš účet docela zasmál. Ale raději bych vzal tu standardní variantu, kdy vy budete lítat, já se budu koukat a smát se nebudu. ;-)

Unknown řekl(a)...

On byl duvod k zasmani i posledne. Sharkovi pri startu po odlepeni od zeme upadlo kolecko, tak jsem letal bez nej, ale otazka byla jak pristat a neurvat podvozek zapichnutim dratu do pole.. Tak Petr vymyslel ze mam pristat v mirnem naklonu na jedno kolecko, a az se letadlo zastavi, postavit ho na drat, tak aby se nezaseknul do zeme v rychlosti. Povedlo se :-) . Neverili jsme vlastnim ocim.

Unknown řekl(a)...

No tak to znamená, že jsi Pan pilot. Přistávat v náklonu už je docela machrovinka. Taky jsi mohl přistát na silnici a mohl drát dělat pěkný jiskřičky. ;-)

Unknown řekl(a)...

Dobre, dobre, priste - az upadne kolecko, hodime to na silnici :-)