Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Duplex Muli6s

Dnes jsem si k přijímači Duplex dokoupil první čidlo.

Vybral jsem Muli6s, které dokáže zobrazovat napětí na jednotlivých článcích baterie a zvukově signalizovat pokud se napětí dostane pod nastavenou hranici.


Důvodů, proč jsem se rozdhodl právě pro Muli6s, je hned několik:

  • Váží pouze 6g
  • Snadná instalace
  • Dokonalá ochrana baterie před podvybitím
Instalace se snad ani nedá nazvat instalací. Rozteč pinů přesně pasuje na servisní konektor typu Polyquest. Pro zapojení baterie Hyperion i Ray, které mám, tedy stačilo "poupravit" pořadí drátů v servisním konektoru (což jsem tedy udělal i na redukci k připojení nabíječky). Pak stačí čidlo připojit k přijímači a je hotovo.
Žádná jiná redukce tedy potřeba nebyla.
Drát od Muli6s je dostatečně dlouhý na zapojení do Tora i Elite.

0 komentářů: