Létání se stejnosměrným motorem 300 nebylo špatné, ale netrvalo dlouho a začal jsem přemýšlet jak výkon zvednout.
V úvahu samozřejmě připadala změna baterky na trojčlánek, ale představa přímého pohonu vrtule střídavým motorem mi přišla natolik lákavá, že jsem prostě neodolal a pořídil pro křídlo pohonný set RAY C 2830/12 s regulátorem RAY 18, který mi byl doporučen přímo u Reichardů.
K tomuto setu tedy přišla současně i nová baterie LiPol 1700 E-TECH 11,1 V
Motor jsem přidělal na plastové motorové lože pro samokřídla.
O naprostém rozdílu při létání asi netřeba psát, křídlo létá jako raketa, do výšky 315 metrů se dostane bez problémů za 40 vteřin (měřeno barometrickým výškoměrem s pamětí). Doba motorového letu je 12minut při plném plynu, ve vzduchu tedy vydržím hravě hodinu i déle.
Váha po předělání s baterií 468g
Váha i s barometrickým měřákem 556g
Orientační cena přestavby 2488,-
V úvahu samozřejmě připadala změna baterky na trojčlánek, ale představa přímého pohonu vrtule střídavým motorem mi přišla natolik lákavá, že jsem prostě neodolal a pořídil pro křídlo pohonný set RAY C 2830/12 s regulátorem RAY 18, který mi byl doporučen přímo u Reichardů.
K tomuto setu tedy přišla současně i nová baterie LiPol 1700 E-TECH 11,1 V
Motor jsem přidělal na plastové motorové lože pro samokřídla.
O naprostém rozdílu při létání asi netřeba psát, křídlo létá jako raketa, do výšky 315 metrů se dostane bez problémů za 40 vteřin (měřeno barometrickým výškoměrem s pamětí). Doba motorového letu je 12minut při plném plynu, ve vzduchu tedy vydržím hravě hodinu i déle.
Váha po předělání s baterií 468g
Váha i s barometrickým měřákem 556g
Orientační cena přestavby 2488,-
0 komentářů:
Okomentovat