Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Ráno na poli

Dnes jsme v sestavě Pavel, Aleš a já vyrazili v půl sedmé na pole, abychom si před odjezdem do práce ještě trochu zalétali. Kluci mají samokřídla, já Sky Lady. Počasí vyšlo poměrně dobře, nefoukalo vlastně vůbec a jediným problémem tak byly omrznuté prsty na páčkách vysílače (vždyť bylo taky něco kolem 4 stupňů).

Pavel má už druhý den na křídle stříďák a tak je šťastnej jak blecha, když mu to teď tak dobře létá. Dokonce ani nestihl za hodinu létání vybít baterie. Za to já šel na pole jen s jednou polonabitou a jednou plnou baterií a tak jsem si trochu nadával, že jsem si přes noc nenabil obě, protože bych si mnohem lépe zalétal. A létalo mi to dnes poměrně dobře. Musel jsem zpočátku ještě dolaďovat trimy, protože s novým vysílačem (od předvčerejška mám Optic 6 a nemůžu si ho vynachválit) mi to ještě trochu nereagovalo tak, jak bych si představoval. To mě mimochodem stálo taky jeden hodně nepěkný pád, když jsem v cca 3 metrech na chvíli mrknul na vysílač, abych našel páčku trimu. To je samozřejmě velká chyba a nevěřili byste, co se za tu necelou sekundu může všechno stát. Naštěstí to lejdyna přežila bez újmy, stačilo jen oškrábat nánosy hlíny z vrtule.

Dnešní polétáníčko bylo tedy fajn, párkrát se mi povedlo velmi pěkně a blízko u sebe přistát, párkrát to bylo méně pěkně a ne až tak blízko, ale nic jsem nerozbil a to je nejdůležitější. A taky mě pak Aleš (nejzkušenější z nás) pochválil, že mi to pěkně šlo :-)

0 komentářů: