Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Úpravy na mé Sky Lady

Tady je seznam všecho, co jsem až doposud na Sky Lady upravoval nebo vyměnil

  • akumulátor je posazen do polystyrenovém obalu (při nárazu nedojde k poškození motoru a zároveň se při letu nepohybuje)
  • mezi akumulátorem a odklápěcím "oknem" je ještě kus polystyrenu, aby akumulátor nevyklouzl nějakým nárazem z obalu nahoru
  • přijímač jsem oblepil měkkou fólií a podlepil tak, aby byl de facto zavěšený na bocích trupu (při nárazu se mu tak "nemůže" nic stát)
  • anténa je z trupu vyvedena malým otvorem asi 2 cm za křídlem (je asi dobré do otvoru dát ještě kousek bužírky z nějakého drátu nebo to přelepením uchytit napevno, aby se anténa náhodou nepřesekla)
  • koupil jsem si vysílačku (Optic 6) s přijímačem (HFD-08-RO s dvojím směšováním), protože v místě kdé létám docházelo k nepříjemnému rušení signálu - teď je to bez nejmenšího problému; nejde ale vůbec o levné řešení a tak je zbytečné to uspěchat a nebo to jde řešit i jinak a mnohem levněji
  • tvrdým kartonem oblepeným kvalitní lepící páskou jsem zdvojnásobil plochu směrovky (účinnost je opravdu lepší, s velikostí směrovky to ovšem není dobré přehánět)
  • vyměnil jsem servo směrovky za silnější

To je prozatím snad vše.

0 komentářů: