Dneska jsme na poli létali od brzkého rána. Stálo to ovšem za to. Poslední dobou tu píšu o úpravách Elite, ale vyzkoušet je nebyl pořád čas.
Výchylky jsem zvedl o 50% (na vysílačce). Při prvním startu jsem nevědel jeslti jsem udělal dobře, ale vydržel jsem a nepřepnul zpět na původní hodnoty. Trvalo to několik minut, než jsem si zvykl. Spolu s novou baterkou je Elite úplně jak vyměněný. Létá mnohem rychleji a u akrobatických kousků stačí mnohem menší výchylky. Řez (nožový let) se léta o poznání jednodušeji.
Baterie Hyperion, o které jsem tu včera psal, dala letadlu nový dech. Překvapilo mě, že se skoro nehřeje. Což považuji za její vlastnost, ne za výsledek úpravy desky motoru :-) . Další její skvělá přednost je rychlost nabíjení. Zvládá až 5C, což BC-6 nezvládne, ale i nabíjení 5A stačí k nabití za 25minut (baterku létám do cca 10V).
A to je další novinka. Poprvné jsem nabíjel na poli. Časově by bylo ideální mít dvě baterky a už by mě omezovala jen kapacita baterie v autě. Jesti si baterka přes zimu skvělé vlastnosti udrží, dostane asi sestřičku.
Klejkolinka měla s DragonFly často problém s rušením. Dali jsme tedy vysílačku do RCServisu a nechali ji prohlédnout. Zjistili jsme, že se má vysílačka jednou za pár let nechat zkontrolovat. Upraven byl její výkon a kmitočtový zdvih. Dneska bylo létání bez problémů, tak to vypadá, že se servis jednou za čas vyplatí.
Mach létal se svým novým Toro 900. Má ho doopravdy v ruce. Tipnul bych, že s ním létá už několik let. Netušim, jak se s ním tak rychle naučil, ale je paráda sledovat co s ním dovede. Třeba souvrat jsem myslel, že se samokřídlem nejde. Kdo si dá práci, najde po hodně podrobném prozkoumání nekvalitní fotografie v úvodu článku právě Machovo Toro v neuvěřitelném manévru asi 20cm nad zemí.
0 komentářů:
Okomentovat