Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Hyperion - HP-LG335-2200-3S

Tak jsem konečně pořídil novou baterku. Rozhodl jsem se pro Hyperion G3 2200 3S.
Jeslti bude polovina popisu vlastností této baterie pravdivá, tak to bude paráda.

Popis vypadá např. následovně :

"Hyperion Generation 3 Lithium Polymer Pack je skutečně revoluční v parametrech i ceně. Baterie vydrží více jak 4x více nabíjecích cyklů při stejném chování jako běžné baterie s odvoláním na průměrné baterie posledního roku. Také nabízejí vysoké napětí a nejplošší vybíjecí křivky, které jste kdy mohli vidět. Testy prokázaly, že baterie při 30% své kapacity nabízejí o více jak 40% výkonu než předchozí generace LiPo baterií.

Ve skutečnosti mohou být baterie, při dostatečném chlazení, nabité při 5C za 10-12 minut

Nové G3 baterie jsou založeny na nové Hybrid RS technologii, nových materiálech a kvalitní kontrole, čímž jsou zaručené skvělé vlasnosti a dlouhodobá životnost.

VX 35C sérii doporučujeme pro modely, kde je potřeba co nejvyšší napětí např. pro akrobatická letadla a vrtulníky, pylony EDF jety apod."

Prozatím jsem udělal test, který zde s baterkami zkouším pokaždé.
Pro porovnání jsem ten samý udělal na rok a půl staré baterii FlightPower EVO25 2170mAh 3S s cca 50ti cykly.
Jde o chod motoru na plný výkon po dobu 20ti vteřin plně nabité baterky. Hodnoty jsou po testu odečteny z JetiBoxu.

Hyperion :
Max. výkon : 29,1A při 11,65V = 339W
Min. výkon : 27,2A při 11,60V = 315W
Min. napětí : 11,31V
Otáček za minutu 12840

FlightPower :
Max. výkon : 21,6A při 9,17V = 198W
Min. výkon : 19,9A při 9,26V = 184W
Min. napětí : 9,14V
Otáček za minutu 11430

Regulátor už FlightPower omezil (omezuje při 9,29V)

Test provedu po pár letech znovu. Uvidíme jak se jim bude dařit.

0 komentářů: