S nákupem nové baterie jsem se rozhodl i trochu lépe vyřešit její chlazení. Upravil jsem tedy desku držící motor tak, aby umožňovala větší průchod vzduchu k baterii.
Baterii zkusím do letadla dávat na bok, ne na plocho. Články baterie se budou chladit rovnoměrně. Na plocho se chladí pouze horní, maximálně prostřední článek.
Z pohledu řešení Elite považuji tuto úpravu za "vychytávku" a tak toho využiji a článek rozšířím o další "vychytávky" v řešení.
První z nich je prodlužovací kabel od regulátoru, jehož rozepnutí se provádí pohodlně hned vedle baterie. Zjistit hodnoty v JetiBoxu je díky němu velice rychlé
Druhá se týká konektoru pro kameru FlyCamOne2, která se dá ovládat i za letu. Konektor je vyveden za podvozkem z trupu letadla. Tato úprava se musí udělat ještě před zasazením křídla. Tedy během stavby.
Na této fotce je současně vidět způsob tažení antény, která je vedena po spodní ploše trupu až ke směrovce.
0 komentářů:
Okomentovat