Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Létání na vyhlídce

Včera odpoledne, protože se mi už nechtělo chodit až na louku, jsem se rozhodl, že vyzkouším místo oblíbené především mezi kombatáři - vyhlídku v Bohnicích (oficiálně prý hradiště Na Farkách). Počasí bylo nádherné, škoda jen, že vítr nefoukal malinko víc. Bohužel na vyhlídce bylo spousta lidí a tak jsem se s modelem musel uchýlit na samý okraj vyhlídky, což se později ukázalo jako ne příliš vhodné co do velikosti letového prostoru, který byl značně omezený kvůli přihlížejícím lidem (nad lidmi se nelétá, že? :-) ) a vysokým stromům po straně. Zalétal jsem si pěkně, ale moc jsem si to neužil, protože jsem měl obavy z toho, aby se něco nepokazilo, a také aby mi při přistání nesebral letadlo pes. Nakonec bylo vše bez problémů, lidé se bavili a přistání byla bez problémů. Další výlety na vyhlídku si už ale rozmyslím a znova půjdu snad jen za větrného počasí, kdy tam bude prázdno a aspoň vyzkouším "svahové" létání.

0 komentářů: