Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Pořádné páky

Ani vlastně nevím co mě to napadlo, ale rozhodl jsem se, že bych rád vyzkoušel delší páky na vysílačku. Koukal jsem, že se dají koupit stříbrné nástavce, ale to mě dostatečně nelákalo. Nechal jsem si tedy vyrobit duralové, chemicky barvené, černé. Dokonce s ozdobnými kroužky :-) . 

Dneska jsem se s nimi pokoušel při létání na simulátoru sžít. 

Rozhodně jsem ještě nedošel k závěru, že je to lepší, určitě je to ale jiné. Původní páky jsou hodně krátké, pro ovládání palcem a ukazováčkem z pultu je plocha držení dost malá.
Dlouhé páky umožňují dělat hodně jemné pohyby, ale při potřebě rychlé změny jde už o dost veliký pohyb. 

Zatím jsem rozhodnutý u nich zůstat, uvidíme jak dopadnou časem.

0 komentářů: