Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Model Hobby 2008 -Elite

Právě jsem se vrátil z letošniho model hobby. 
Jak psal mach, před rokem se nám tam až tak moc nelíbilo. Letos se však výstava o poznání více vydařila. Ono je to taky dost možná tím, že lépe víme na co se zaměřit a tak oceníme shromáždění mnoha výrobců na jednom místě. 
Letos jsem si vyčkal na sobotu, kdy má být údajně nejvíce živých ukázek, které doopravdy byly.
Zdaleka největší čas jsem nechal u stánku VA-Models, jejichž letadla tvoří 100% našeho hangáru, který se už hodně dlouho těší na rozšíření. Zdá se, že dnes už víme, které letadlo ho obohatí. 



Je to však naprostá novinka, ještě o něm není na stránkách VA-Models ani slovo. 
Jmenuje se "Elite" a jedná se o středoplošník podobný Kataně, s plovoucí směrovkou a výškovkou a technologicky lépe zpracovaným dílům, které do sebe zaklíněne zapadnou a zlepší tak pevnost celé konstrukce.
Podle informací, které jsem u stánku získal nebude problém sestavit letadlo tak, aby mělo oddělitelné křídlo, takže by se podstatně zlepšila jeho skladnost.
No budeme se těšit, cena 2150,- vypadá doopravdy velice příznivě.

Koukám, že jsem tématem od výstavy dost odběhl, třeba ještě nějaké zážitky napíše mach :-) .

0 komentářů: