Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

FlightPower EVO25 - První létání

Dnes jsem měl možnost poprvé proletět baterie FlightPower EVO25, myslel jsem si, že to bude investice hlavně do delší životnosti než většího výkonu, ale musím uznat, že jsem byl doopravdy mile překvapen.

Shark 1000 je osazen motorem Potensky 200W, maximalní odebíraný proud by tedy měl být 25A, při 11V pak 17A. Nečekal jsem proto, že i při relativně malém odběru může změna baterií způsobit větší výkon.

Na plný plyn letí letadlo prostě rychleji, nejvíce je to znát při kolmém stoupání. Po celých 10 minut letu jsem nesledoval větší pokles energie.

Doopravdy příjemná změna, snad jim to dlouho vydrží.

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Škoda, že při druhém létání jsme sice nepocítili pokles výkonu baterií, zato jsme dost pocítili pokles motoru na trávu před letadlem. :-(
Martin

Unknown řekl(a)...

To mas pravdu :-) je potreba brat ohled na to, ze je vykon opravdu vetsi a tak je potreba poradne uchyceni motoru... na kterem se uz pracuje