Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

FlightPower EVO25 - Baterie se štávou

Původně jsem chtěl pro Sharka 1000 pořídit pár nových baterií Dualsky XPower, které jeho výrobce va-models doporučuje jako osazení a se kterou jsem ho také koupil. To že prodávají i baterie FlightPower jsem věděl, ale vzhledem k jejich ceně nepřipadaly v úvahu.
Baterie XPower ale nebyly skladem, a tak jsem se na ně rozhodl měsíc počkat. Co se ale nestalo. Po 14 dnech jsem byl upozorněn na výrazné slevy FlightPower a tak jsem po přečtení několika článků přehodnotil své rozhodnutí a rozhodl se je koupit.

Velice optimistický článek jsem nalezl na serveru www.rcworld.ic.cz.

Jejich porovnání a pocit z nich zde určitě časem najdete, zatím jsem neměl příležitost je vyzkoušet, zmínil bych se ale o jejich servisním konektoru.
Ten je bohužel opět specifický. Pro propojení FlightPower s BC6 nejde koupit originální nástavce jako například pro Dualsky, Align, Kokam atp. Dá se koupit přímo FlightPower balancer, což je hezká možnost, ale pro majitele balanceru zbytečná a ne nejlevněší.
Existuje však ještě jedna možnost, pro kterou jsem se rozhodl.

FlightPower Kon Highrate 2_8S

Jedná se o konektor k připojení, ke kterému jsou přidělány kabely délky cca 10cm. Jejich druhý konec je volný. Stačí na něj tedy připojit konektor pro balancer a je hotovo. Velice jednoduché a rychlé řešení, takže můžu osobně doporučit.

Cenový přehled - Baterie FlightPower 2170 mAh je možné pořídit za cenu kolem 1700,- , konektor se dá koupit za 89,-

Uvidíme zda se investice do kvalitnějších baterií doopravdy vyplatí.

0 komentářů: