Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

MVario od Jeti Model

Senzor pro měření rychlosti stoupání, klesání, výšky a atmosferického tlaku MVario jsem měl již jednou půjčený, nicméně potom co mám vlastní Expander, chtěl jsem ho využít na víc než dvě čidla. 
MVario se tedy stalo třetím.
Primárně ho chci využít k hlídání maximální relativní výšky. Rád bych se naučil létat akrobacii v menší výšce, řekněme kolem 10m.


Optic 6, který používám, jsem měl nastaven pro Elite jako 5ti kanálové letadlo. Křidélka jsem měl tedy nastavená přes ADIF (Diferenciace) na kanále 1 a 5. Nastavení jsem musel změnit na 6ti kanálové letadlo, s křidélky na 1 a 6 kanále mixované přes FLPT (Flaperony). Na pátém kanále je pak prostor pro spínač, který zapíná/vypíná zvukovou signalizaci MVaria.
Přijímač Jeti Duplex R8 jsem nastavil tak, aby stav kanálu 5 zrcadlil na kanál 7, na kterém se spíná akustická signalizace senzoru MSpeed. Doufám jen, že se zvuková signalizace nebude chovat jako nesrozumitelný bengál.

0 komentářů: