Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Nový pohon pro DragonFly

DragonFly letos ještě nelétal. Posledně se choval ve vzduchu doopravdy podivně, tak jsme ho odložili do kouta. Nedávno jsem si našel čas na prozkoumání jeho stavu, a zjistil jsem, že má vadný motor. Roztočil se, ale často náhle zastavil.
Protože se jednalo o levný motor Ray, nemělo cenu ho opravovat. Raději jsem koupil motor nový. A protože bych měl rád co nejvíc součástek české výroby, vybral jsem AXI. Konkrétně AXI 2217/20. Vrtuli APC SF 8x6 jsem nahradil za APC E 11x5,5. 


Baterie FlightPower, na které létal, jsou už jako pohon letadla vyřízené, takže jsem je dal místo původních baterií do vysílaček Optic 6. DragonFly bude létat na baterku, která je určena pro Pittse a to LiPo Hyperion VX G3 2200 35C.
Letadlo tedy nabralo na váze. Aktuálně má 650g.

Jedná se o úplně jiný pohon, tak jsem na tu změnu zvědavý :-).

0 komentářů: