Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Nový kabátek pro Sharka

Sharka 1000 máme už skoro 2 roky. Je to letadlo s tak kouzelnými vlastnostmi, že je naprosto dokonalou volbou pro začínající piloty akrobatických modelů.

Pořídil jsem ho z druhé ruky, takže už měl něco nalétano a něco za sebou.
Po roce učení jsem mu také pár šrámů přidal.
Několikrát jsem s ním kamarádům přiblížil létání s modely přes kabel učitel/žák. Mohl jsem si být jistý, že mi jeho poslušnost dovolí vybrat jakkoli šíleně vypadající manévr.

Nyní poslouží Klejkolince jako první stupínek k létání s akrobaty. Pak se drak Sharka stane legendou a bude pečlivě uschován na památku Mistra učitele. Součástky budou přendány do dnes zakoupeného modelu Pitts S2CX.

Počítám, že stavbu dokončíme během chladných měsíců a z jara už bude Shark zaslouženě odpočívat.

0 komentářů: