Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Shark 1000

DragonFly od VA-Models se mi doopravdy zalíbil, je pravda že jsem ho ještě neviděl létat, ale samo propracování a vzhled modelu mě natolik uchvátil, že jsem prolétl bazarové nabídky a koukal po dalších modelech této firmy.

Nalezl jsem něco co jsem nehledal, ale nemohl tomu odolat. Byl jsem rozhodnutý pro Extru VA-330. Inzerát na Shark 1000, který byl poměrně dost starý, jsem zkusil jen jestli náhodou a paralelně s čekáním na odpověď hledal a pročítal veškeré dostupné informace.

Stačila chvilka a věděl jsem, že bych takové letadlo prostě měl zkusit. Jakmile dorazila pozitivní odpověď bylo v podstatě hotovo a dnes už je připravené u mě doma, čekající na přijímač a první společné létání.

Shark 1000 je osazen motorem Pot 200, regulátorem Jeti Advance 18 plus, baterií Xpower 2200mAh a servy GWS.

Letadlo je naprosto bez poškození, jen mírně zaprášené, jeho váha je 644g.

Bez přijímače vyšel Shark na 4100,-
Přijímač bude Jeti Rex5 který je za rovných 1000,- celková částka tedy bude 5100,-

Pro představu výhodnosti nabídky ještě zbývá uvést, že je cela nového, stejně osazeného Sharka
7863,-


0 komentářů: