Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Elite - vylepšení úchytu krytu baterie

Elite má zasouvací kryt baterie, na konci zajištěný magnetem, který mi už od začátku moc dostatečný nepřipadal. 
Udělal jsem tedy celé zasouvání hodně natěsno, a doufal, že to bude stačit.

V pátek mě vítr přesvědčil, že je uchycení slabé, vytáhl kryt do vrtule, která prvních pár milimetrů usekla, pak se zastavila a kryt z letadla odlétl.
Čekal jsem že bude rozsekaný celý, ale to naštěstí nebyl, takže jsem udělal "plechovou" náhražku za chybějící část (viz. obrázek článku) z dřeva a polepu a koumal jak celé uchycení zlepšit.
Pro opracovávání dřívka jsem používal smirkový papír, takže jak tak předemnou ležel, napadlo mě zpevnit zasouvání s jeho pomocí. Nalepil jsem ho na obě části zasouvacího mechanizmu a jak se včera při létání ukázalo, kryt drží jako přibitý.
Počítám, že se časem ošoupe, takže je přichycen jen oboustrannou izolepou, pro snadnější výměnu.




0 komentářů: