Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Shark 1000, po roce ...

Je to až neuvěřitelné, ale Sharka mám už rok. 
Jak jsem zde psal, jeho pořízení proběhlo neplánovaně, hlavně ze zvědavosti. Dnes jsem za tuto skutečnost velice vděčný, Shark mě doopravdy hodně naučil a z létání mi udělal mnohem větší zábavu, než za kterou jsem ho považoval. 
Delší dobu se chystám pořídit nové letadlo, ale pokaždé, když Shark odstartuje k nebesům, si říkám, že by byla škoda, tak skvělý model odložit do kouta, když mě může pořád tolik naučit.
A to je asi jeho největší přednost. 
Pořád je ve svých možnostech daleko přede mnou, a to mi dává neustále chuť k létání.
Pokud bych měl jeho vlastnosti jednoduše shrnout, řekl bych, že je to hodné, pomalé, akrobacie plně schopné letadlo, které není moc skladné. 
Na jednu baterii si zalétám 8 minut, takže je dobré mít jich více. 
Do původně navržené konstrukce jsem nijak nezasahoval. Jediná změna, kterou jsem mu dopřál, je silnější regulátor (Spin 33) a vrtule 11x7 .
Určitě bych ho doporučil každému začínajícímu pilotovi, který chce více poznat kouzlo akrobatického létání.

0 komentářů: