Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Pár fotek z probíhající stavby

Stavbu jsem započal i přesto, že čekám na motor (Dualsky XM2834CA-7) a LA tmel.
Moc toho teda zatim dělat nemůžu, ale o to víc mám klid na maličkosti, které nakonec stejně zaberou ze všeho nejvíc času. Rozhodl jsem se, že nebudu do letadla natvrdo lepit žádné elektronické osazení, aby bylo snadno vyndavatelné, třeba až se nepovede zálet :) .
Více snad bude vidět z fotek. Překližka na křídle moc dobře nevypadala, tak jsem ji upravil polepem imitující plech.
Stavba probíhá přesně podle postupu na video manuálu od va-models.

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Uchycení serv křidélek překližkou mi přijde zbytečné a čas na hraní s detaily je také zajímavý, když uvážím, že na celou stavbu stačí dva večery ;) Nic ve zlým, je to superový éro, i já ho dostal k vánocům pod stromeček a na nový rok už bylo ve vzduchu. Mej se.

Unknown řekl(a)...

Díky za komentář. Já bych si s tím normálně tak nehrál, ale jak jsem psal, čekám na motor a nechat tu stavebnici jen tak ladem... to mi nejde. Čím jsi Elite osadil a jak letá?

Unknown řekl(a)...

zatím jsem dal jen 3 lety na nový rok, dneska už hodně foukalo a vytahnul jsem raději samokřídlo, takže těžko posoudit letové vlastnosti.

Fotky jsem hodil na RC server

http://galerie.rcserver.cz/index.php?action=dtl&amode=&id=1678

a osazení lehce popsal u sebe na webu

http://www.jirisrba.cz/elite