Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

USB Simulator Interface Cable

Je tu zima se vším všudy. Snad od samého počátku mého létání přišel první víkend, kdy už nebylo možné si zalétat.
Na podobné nadcházející dny jsem si pořídil kabel, kterým je možno propojit Optic 6 s PC a na simulátoru FMS si alespoň v počítačové podobě zkoušet nové kousky. Našel jsem stránky kde je možné stahnout si samokřídlo Toro 300. Sagita to není, ale překvapilo mě, jak moc mi to létání s ní připomíná. Snad jen ten výkrut nedělá tak snadno.

Do programu jsem si ještě stáhl aktualizovaný překlad češtiny, protože nepřeložené části menu nezobrazuje.


Kabel stál 659.00, po připojení k PC se nadetekovalo nové ovládací zařízení. Vše je tedy velmi snadné a připravené k použití.

0 komentářů: