Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

HD kamera Contour HD

Protože obraz kamery FlyCamOne 2 nestojí za moc, rozhodl jsem se pořídit jinou kameru. Vybral jsem Contour HD, která není určena primárně pro letadla, ale především pro sportovní účely. Má speciální držák na lyžařské brýle nebo helmu a je voděodolná.
Její tělo je vyrobeno z duralu. Provozní teploty jsou od -15 až +40 stupňů.
Video je v rozlišení HD tedy 1280x720. Za vteřinu udělá 30 snímků do formátu H.264. Kamera má velice široký záběr a to 135°, to s sebou samozřejmě nese soudkovitost obrazu na krátkých vzdálenostech.
Video čip je 5Mpx CMOS. Objektiv se dá otáčet, takže se po upevnění kamery jednoduše nastaví správný úhel. K tomu napomáhají dvě laserové diody, které se rozsvítí a ukazují rovinu zabírání.
Kameru je možné i nastavovat přes přiložený software a podporuje aktualizaci firmare.

Každopádně videa z této kamery vypadají velice rozumně v poměru s její velikostí a váhou (pouze 118g).

1 komentářů:

lukáš řekl(a)...

Dobrý den,mám dotaz dostal jsem model Mustaga P-51D,ale je to můj první model a hledám někoho kdo by mi to zaletál a naučil mě tím zacházet. Kontak na mě : e-mail:lukasrinsky@gmail.com a nebo tel:728 073 566
Děkuji za odpověd pozdravem
Lukáš Rinský