Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Toro 900 s novým osazením

Toro jsem pořídil z bazaru, osazené levnými čínskými výrobky.
Na kombaty mi to přišlo ideální, protože by při případné nehodě nedošlo téměř k žádné škodě. 
Nakonec jsem ale zjistil, že mi toto osazení nevyhovuje. Serva šla ven jako první. Nepřenášela pohyb tak, jak by normálně měla, ale vždy až při větších změnách. Nahradil jsem je servy S-75.
Motor Ray byl v pohodě. Černý čínský regulátor taky. No ale Axi je Axi. Koupil jsem tedy typ 2208/26. Při téměř stejném proudovém odběru a váze dokáže roztočit vrtuli 8x6  (místo původní 7x4) a to už je tedy znát. Regulátor jsem vyměnil hlavně proto, že si rád kontroluji údaje z Jeti Spinu. Navíc se dá regulátor pořádně nastavit. 
Baterie Ray, kterou jsem u Tora při nákupu měl, je taky v pořádku, ale nedá se nabíjet 5C. Takže jsem k toru pořídil baterii Hyperion CX G3 LiPo 2S 1600mAh .

Včera jsem si byl s Torem zalétat a je to doopravdy hodně příjemná změna. Toro je pořád lehké. Váha včetně baterie je 360g.


0 komentářů: