Létání Vám vyprázdní peněženku, možná i postel, ale zato naplní život.
Jan Macháček 2007

Regulátor SPIN - opraven ale nesmí se použít

Titulek tohoto článku sice není úplně normální, ale docela přesný.

Jak jsem se tu zmiňoval dříve, regulátor SPIN 33 neměřil proudy vůbec přesně. Hodnota, kterou ukazoval, byla někde na 30% - 50% skutečné. Obrátil jsem se tedy na výrobce Jeti model, který mi doporučil regulátor zaslat do opravy na "kalibraci".
Protože mám tento regulátor pouze do zásoby, nebyl problém ho na cca 3 týdny zaslat do servisu.

Jakmile dorazil zpět, tak jsem ho zapojil a ...

Všiml jsem si na přiloženém papírku nápisu
"NEPROGRAMOVAT, PROVEDENA KALIBRACE!!"

Koukal jsem na tu větu hezkých pár vteřin a snažil jsem se vymyslet jinou variantu smysluplnosti, než tu, že bude regulátor měřit proudy pouze v nastavení, které má právě teď uložené.

Připojil jsem ho tedy k motoru a zapnul, přidal rychlost a nic. Motor sice podivně vrčel, ale rozhodně se netočil.

Nebylo divu, po připojení regulátoru k JetiBoxu jsem zjistil, že není nastaven vůbec. Předstih 0˚ mluvil za vše. Nezbývalo tedy, než si regulátor nastavit a rozloučit se s provedenou kalibrací.

Firma Jeti model má naprosto dokonalý servis, to je všeobecně známo. K regulátoru jsem ani neposílal záruční list, zásilku zdarma odešlou a kdykoli ochotně zjistí v jakém stádiu oprava je.
Bohužel tentokrát výsledek nebyl úplně podle očekávání.

0 komentářů: