Pokusil jsem se pomocí JetiBoxu nastavit hodnoty tak, aby se zlepšila hodnota minimálního napětí na baterce a pokud možno se zvedl maximální výkon.
Vše jsem ladil s bateriemi FlightPower, které jsem měřil naposledy pro článek který jsem jim zde věnoval - Baterie FlightPower 2170 - Po roce.
Hrátky s předstihem (timing) motoru ukázaly, že je možné snížit pokles napětí ale jedině společně s poklesem výkonu.
S předstihem 14° jsem se dostal k minimálnímu napětí 9,54V, tedy žádný zázrak, ale o trochu lepší výsledek. Maximální proud byl 26A při 10,03V.
Hodně pomohlo zvýšit čas akcelerace(z 0 na 100%). Pozvolnějším 2 vteřinovým náběhem jsem získal hodnoty, které pod 9,45 nespadly.
Znovu jsem tedy zkusil doladit předstih a dostat z motoru co největší otáčky. Postupným měřením jsem se propracoval až k doporučovaným 24°.
Finální hodnoty tedy jsou :
Maximální proud : 28,1A při 10,06V
Minimální napětí : 9,49V
Otáček za minutu : 10650
Maximální výkon se tedy zvedl z 261W na 283W
Minimální napětí na baterce z 9,43V na 9,49V
Hodnoty nastavení v JetiBoxu :
Brake : OFF
Timing : 24°
Acceleration : 2s
Initial point : 1,17ms
End point : 1,89ms
Až bude lepší počasí na létání, zkusím nezapomenout a zjistit hodnoty, které panují na palubě za letu.
0 komentářů:
Okomentovat